صفحه اصلی / متفرقه / چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم

چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم

اگر خانمی هستید که تا به حال تجربه یک رابطه عاشقانه را نداشتید شاید مدام این سوالات را در ذهن خود مرور کنید که چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم؟چگونه خود را در دل یک پسر جا کنیم؟چگونه یک پسر را تور کنیم؟چگونه یک مرد متاهل را عاشق خود کنیم؟چگونه یک مرد مغرور را عاشق خود کنیم؟چگونه مردان را به سمت خود بکشانیم؟چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم؟
اینها و دهها عنوان دیگر، هر روز در اینترنت سرچ میشوند. باید به شما بگوییم خوشبختانه مردان قوانین ساده ای برای دل باختن دارند که با رعایت آنها به راحتی میتوانید در قلبشان جا باز کنید.
 در اینجا چند تکنیک نفوذ در قلب مردان را مرور میکنیم:

از قانون عرضه و تقاضا استفاده کنید:


همانطور که میدانید اگر در اقتصاد عرضه کالایی کم شود قیمتش افزایش می یابد(مثل خودرو) و اگر عرضه کالا فراوان شود قیمتش کاهش می یابد (مثل نان). اما این موضوع چه ربطی به شما دارد؟ مصداق این موضوع را در اطرافیانتان ببینید، دختری که دو الی سه خواستگار دارد و همه این موضوع را میدانند به مراتب جذابیت بیشتری دارد نسبت به دختری که ده خواستگار پنهان دارد. چرا؟ در اینجا ذهن به خرد جمعی اعتماد می کند، ذهن تصور میکند حتما شخص مورد نظر ویژگی دارد که مورد پسند عموم است. ویژگی که او از آن بی خبر است. این مسئله در محبوبیت بازیگران و ورزشکاران هم مصداق دارد، در واقع محبوبیت، محبوبیت می آورد.
نتیجه گیری: نتیجه اینکه وقتی اطرافیان بدانند مورد توجه هستید، تقاضا برایتان بیشتر میشود،قیمت تان بالا می رود و جذابتر به نظر می آیید. پس قیمتتان را بالا ببرید،راهی پیدا کنید که مرد مورد علاقه تان بداند خواستگاران زیادی دارید و عده زیادی به دنبال همراهی و هم صحبتی با شما هستند(از تکنیک تار عنکبوت و داستان گویی استفاده کنید) اینکار ارج و قرب شما را به نحو غیر قابل باوری نزد مرد بالا میبرد.

برای اطلاع از تکنیک تار عنکبوت و داستان گویی کلیک کنید

او را با دیگران مقایسه کنید!


تعجب نکنید،همه جا میگویند مقایسه ممنوع! اما ما به شما میگوییم مقایسه آزاد!
حتما شنیده اید که مردان از مقایسه شدن فراری اند اما اگر این مقایسه را درست انجام دهید از آن استقبال هم میکنند. تنها کافی است مرد ایده آل تان را با مردان اطرافتان مقایسه کنید و نتیجه را به او بگویید. این مقایسه قطعا باید در مواردی باشد که مرد مورد علاقه تان یک سر و گردن از مردان اطرافتان بالاتر است. مثلاً بگویید آقای فلانی چون شما درس تان از همه بهتر است این سوال از شما میکنم. یا اینکه چون شما قدتان از همه بلندتر است کتاب بالای قفسه را لطف میکنید؟ اینکار شور و شعف مضاعفی به مرد میدهد و از شادی قدش را دو متر بالا میبرد!

نتیجه گیری: مرد مورد علاقه تان را فقط در مواردی مقایسه کنید که یک سرو گردن بالاتر و بهتر از مردان اطرافش است. اینکار را انجام دهید تا نتیجه آن را همان لحظه ببینید.

برای آموزش قانون جذب مردان در دو هفته کلیک کنید


خود را تکرار کنید!


اصل مجاورت در روانشناسی به این موضوع اشاره می کند که نزدیک بودن و برخورد مداوم بین دو نفر میتواند آنها را عاشق هم کند. بنابراین موقعیتی ایجاد کنید که بتوانید او را بیشتر ببینید. مثلا به کلاس هایی که او میرود بروید،اتفاقی سر راهش قرار بگیرید و اگر دانشجو هستید از تشکل ها وانجمن های دانشجویی غافل نشوید.بدانید که یک قانون کلی وجود دارد که هر چه چیزی را بیشتر تکرار کنید احتمال اینکه دیگران بیشتر قبولش کنند، افزایش می یابد.معمولا اکثر خانم هایی که در محیط کار یا دانشگاه با همسر خود آشنا شدند از این اصل استفاده کردند.

ذهن انسان دو ویژگی دارد به نام رضایتمندی و عقلانیت محدود.
اصل عقلانیت محدود میگوید ذهن انسان محدودیت دارد و نمیتواند تمام گزینه ها را به علت کمبود وقت و ناتوانی ذهنی چک کند(یعنی یک مرد نمیتواند ابتدا با تمام دختر های دنیا آشنا شود و بعد از بین آن یکی را انتخاب کند چون ذهنش کشش و توان انتخاب های متعدد را ندارد، پس به همین دخترهایی که اطرافش هستند رضایت میدهد)
اصل رضایتمندی هم باعث میشود مرد به دم دستی ترین گزینه ها رضایت دهد.
نتیجه گیری: مدام در دید باشید و خودتان را تکرار کنید تا احتمال اینکه مرد با این دو ویژگی رضایتمندی و عقلانیت محدود شما را انتخاب کند بالاتر برود.

برای اطلاع از شخصیت شناسی مردان ایرانی کلیک کنید

نقطه ضعف هایش را جدی بگیرید

یکی از دلایلی که باعث میشود شخصی عاشق شما شود این است که شما چیزی به او میدهید که او به خود نمیدهد. شما به راحتی میتوانید از لابه لای صحبت ها و رفتارش نقطه ضعف او را پیدا کنید. مثلا پسری که ناامید و افسرده است جذب دختری شاد و با نشاط می شود. پسری که ضعف صحبت کردن دارد جذب دختر سر زبان دار میشود. این طبیعت انسان است که بخواهد نقطه ضعف هایش را جبران کند. بعد از اینکه متوجه شدید نقطه ضعفش چیست نشان دهید در آن موارد چقدر قوی هستید یا اگر نیستید در راه رسیدن به آن هستید. با استفاده از تکنیک های (تارعنکبوت) و(تعریف کردن داستان) میتوانید غیر مستقیم درمورد خود حرف بزنید و درمورد خود اطلاعات بدهید به نحوی که طرف مقابل حس کند خود شما را کشف کرده است.

نتیجه گیری: دنبال نقطه ضعف هایش باشید تا نقاط ضعفش را به عنوان نقطه قوت خود نشان دهید در واقع مکمل او باشید

برای اطلاع از قانون جذب مردان در دو هفته کلیک کنید

فرار نکنید… در دسترس باشید… به شرط آنکه….

در ابتدا لازم است بدانید فرآیند عاشق کردن دو مرحله دارد: مرحله جذب و مرحله وابسته کردن.
مرحله جذب:
در مرحله جذب حتما باید در دسترس باشید یعنی امکانی فراهم کنید که شخص مورد نظر شما را ببیند، شماره تماس و آیدی شبکه های اجتماعی شما را داشته باشد، از او فرار نکنید و در مواقع نیاز با او صحبت کنید.متکبر و مغرور به نظر نیایید و طوری نشان ندهید گویی به او علاقه ندارید!
بسیاری از دخترها تصور میکنند، اگر نشان بدهند به دست آوردنشان مشکل است شانس رسیدن به کسی که دوستش دارند افزایش میابد.اتفاقاً برعکس! با اینکار به مرد این پیام را میدهید که به دست آوردنتان غیر ممکن است.در یک کلام در مرحله جذب باید خود را به طرف مقابل نشان دهید.حواستان باشد که تلاش یک پسر در مرحله جذب بسیار ناچیز است. اشتباه رایجی که اکثر دختران دهه شصتی مرتکب میشوند این است که از پسرها فرار میکنند و صحبت نکردن با آنها را نوعی نجابت میدانند. در صورتی که کادو هم که باشد، میگوییم باز شود دیده شود بلکه پسندیده شود. شما که به عنوان شریک زندگی احتمالی اوجای خود دارید!
فکر میکنید چرا مردها به به شخصیت های زن مشهوری که در تلویزیون می بینند علاقمند نمیشوند؟ مطمئناً آنها بسیاری از معیارهای یک شریک زندگی مناسب را دارند. دلیل آن واضح است وقتی ذهن متوجه شود، شخصی غیر قابل دسترسی یا دستیابی است، او را از فهرست کسانی که پتانسیل داشتن یک رابطه را داند حذف میکند، حتی اگر با تمام معیارهایش مطابقت داشته باشد. به همین راحتی!
و اما مرحله وابسته کردن:
حواستان باشد که در این مرحله باید غیر قابل دستیابی باشید، یعنی به هر تلفنی سریع جواب ندهید، سر هر قراری حاضر نشوید تا او را که حالا جذب شما شده است تشنه نگه دارید، یعنی شما ناز کنید و او نیاز کند!
پس ابتدا باید فرصت آشنایی و گفتگوی مختصری به پسر بدهید و بعد از اینکه سیگنال های جذب شدن از طرف مقابل دریافت کردید،یکی در میان پاسخ بدهید تا دنبالتان راه بیوفتد. سیگنال های جذب چه هستند؟ از این به بعد او سراغ شما را میگیرد،اگر به تلفنش پاسخ ندهید اعتراض میکند، قرار ملاقات میگذارد و میخواهد شما را بیشتر ببیند.

برای اینکه بتوانید از پس مرحله جذب بربیایید، آموزش قانون جذب مردان را ببینید

سرتان را شلوغ کنید!

یک قانون نانوشته وجود دارد، دخترهایی که سرشان شلوغ است دورشان هم شلوغ است! دخترهایی که غرق در کار و تحصیل و رشد شخصی شان هستند، فرصت های بهتری برای ازدواج پیدا میکنند. به این خاطر که اولاً محیط های مختلفی را تجربه میکنند و در مواجهه به افراد بیشتری قرار میگیرند.در واقع دیده می شوند. پس کار اصلی شما دیده شدن است. دوماً دختری که برای رشد شخصی اش تلاش میکند، ارزش و کمالات خود را بالا می برد و این منجربه ارج و قرب بالایی در اجتماع برای او می شود و مسلما تعداد حواستگارانش هم بیشتر میشود.پس دست به کار شوید، در یک کلاس فرهنگی هنری مختلط ثبت نام کنید، سر یک کار پاره وقت حتی با حقوق پایین بروید، ادامه تحصیل بدهید و… مهم این است که دیده شوید و فرصا آشنایی با افراد مناسب را به خود بدهید، مسلماً انتظار ندارید کنج خانه روی تختتان بنشینید و خواستگاران خوبی هم داشته باشید.

برای اطلاع از سایر تکنیک های نفوذ در قلب مردان و همچنین شخصیت شناسی مردان ایرانی کلیک کنید

 

این مطالب را نیز ببینید!

آموزش بافت سبد با مفتول پلاستیکی

آموزش سبد بافی با سیم (صفر تا صد)

آموزش سبد بافی با سیم (صفر تا صد) با این آموزش انواع سبدهای (گرد و …

یک دیدگاه

  1. عالی بود خیلی ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی تلگرام