صفحه اصلی / آموزش رایگان / چطوری محصولات دست سازمو بفروشم؟

چطوری محصولات دست سازمو بفروشم؟

چطوری محصولات دست سازمو بفروشم ؟ جواب های زیادی دارد

مهمترین دغدغه در محصولات دستساز فروش آن است.

در فروش محصولات دست ساز به خصوص اگر بخواهید پولی هم هزینه نکنید

روش های زیر به شما کمک میکند تا به رایگان برای محصول خود تبلیغ کنید و بفروشید:

فرشینه

چطوری محصولات دست سازمو بفروشم؟

۱-تبلیغ و فروش از طریق شبکه های اجتماعی:

در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام،تلگرام،سروش، ایتا و… از محصولاتتان عکس بگیرید و آنها را تبلیغ کنید. در گروههای شلوغ عضو شوید وعکس محصول همراه  با توضیحات آن را بفرستید.برای مثال: گروه تلگرام همشهریانتان،گروه همکلاسی هایتان،اعضای فامیل و… از دایره دوستانتان استفاده کنید تا به دوستان دوستانتان برسید.

۲-فروش از طریق سایت خودتان:

در ابتدای کار این راه را توصیه نمیکنیم چون آنقدر درگیر حاشیه میشوید که کار اصلی تان را فراموش میکنید. سایت اختصاصی برای ادامه کسب و کارتان ضروری ست اما نه در اول راه.

۳-فروش از طریق سایت سازهای رایگان:

اگر همچنان مصر هستید که از طریق سایت کارهایتان را نمایش دهید چرا از سایت سازهای آماده استفاده نمیکنید؟ سایت هایی هستند که تمام امکانات یک سایت کامل را بدون وقت و هزینه اضافه در اختیارتان میگذارند. در ابتدا از سایت ساز شروع کنید و بعد از جدی شدن کار سایت ساز را با خرید هاست و دامنه از آن خود کنید.

۴-فروش از طریق اپلیکیشن های خرید و فروش:

اپلیکیشن هایی مانند دیوار و شیپور(اگر سرچ کنید تعدا بیشتری پیدا میکنید) یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغ کسب و کار شما خواهند بود.

۵-تبلیغ از طریق سایت های رایگان:

سایت هایی به نام نیازمندی ها وجود دارند که آگهی تبلیغ شما را به رایگان در سایت خود میگذارند. سرچ کنید در در تعدادی از این سایت ها آگهی بگذارید. سعی کنید با یک اسم خاص آگهی خود را تبلیغ کنید مثلا تفاوت این دو نوع تبلیغ رابببینید: آموزش خیاطی  و یا آموزش جامع خیاطی ویرا. اینکه شما یک اسم خاص را انتخاب کنید باعث میشود زودتر شناخته شده و در نتایج گوگل بالا بیایید

۶-فروش از طریق سایت های همکاری در فروش:

سایتهایی هستند که از شما عکس و مشخصات محصولاتتان را میگیرند و ان را در سایتشان میگذارند در صورتی که محصولتان به فروش برود با شما تماس میگیرند که محصول را به این ادرس پست کنید و پولتان را دریافت کنید البته این سایتها مقداری پورسانت از روی فروش سایتتان برمیدارند.

۷-فروش امانی به فروشگاههای مورد اعتماد:

حتما دوربرتان فروشگاه یا مغازه ای پیدا میکنید که به صورت امانی محصولاتتان را در اختیارش بگذارید در صورت فروش پولش را بگیرید و اگر فروخته نشد محصول را پس بگیرید. بد نیست این راه را هم امتحان کنید.

۸-فروش به صورت بازاریابی پورسانتی:

مثلا شما عروسک بافتنی درست میکنید و میخواهید عروسک هایتان را بفروشید،در یکی از این نیازمندی های رایگان یا شبکه های اجتماعی یک پست بگذارید با عنوان: استخدام بازاریاب به صورت پورسانتی،کسانی که دارای کانال یا سایت یا مغازه میباشند اولویت دارند.

به عنوان حق بازاریاب ۲۰ الی ۳۰ درصد برایشان در نظر بگیرید و به طور نامحدود بازاریاب جذب کنید. معمولا کسانی به شما پیام میدهند که توانایی فروش محصولتان را از طریق سایت یا مغازه و یا هر عنوان دیگری دارند.

۹-فروش به صورت بازاریابی تلفنی:

خودتان دست به کار شوید! تلفن را بردارید و شماره چند فروشگاه مرتبط با کارتان را از اینترنت دربیاورید. البته باید قبلش یک صفحه یا سایت برای نمایش محصولتان داشته باشید. برای صاحب فروشگاه آدرس سایت محصولتان را بفرستید. در صورت پسند محصولتان را به طور امانی در اختیارش بگذارید .اول از کم شروع کنید بعد که از محصولتان استقبال شد،صاحب مغازه خودش برای خرید محصولتان تلفن به دست میشود.

۱۰-فروش به دایره دوستان و اقوام:

از شوی لباس خانگی چیزی شنیدید؟ جمیله خانمی که یک سفر تا ترکیه میرود،چند چمدان لباس می آورد و یک شوی خانگی راه می اندازد؟اگر میتوانید محصولتان را در حجم بالا تولید کنید شما هم یک شوی خانگی راه بیندازید،فروش خوبی را تجربه میکنید.اما معمولا محصولات دست ساز در حجم بالا تولید نمیشوند بنابراین میتوانید با چند نفر از کسانی که مثل شما در کار تولید دست سازه هستند صحبت کنید و چند نفری،شو برگزار کنید.

۱۱-فروش از طریق تبلیغات کاغذی:

تبلیغات کاغذی هنوز روش بدی برای تبلیغ نشده. به خصوص اینکه چاپ آن قیمت بسیار پایینی دارد. خب امتحان کنید برای بعضی کسب و کارها جواب میدهد. محصولتان را تبلیغ کنید وآن را در خانه های بالای شهر بیاندازید. شماره تماس و آدرس صفحه محصول را فراموش نکنید.

۱۲-فروش در  نمایشگاههای صنایع دستی:

نمایشگاههای صنایع دستی،مکان خوبی برای تبلیغ و فروش کارهای شما محسوب میشوند. یک غرفه بگیرید و کار فروش تان را آغاز کنید اما بدی این روش این است که به صورت دوره ای و فصلی نمایشگاه برگزار میشود. اما این هم یکی از راههای فروش محصولتان است.

33 دیدگاه‌ها

  1. تولید کننده عمده صنایع دستی قلمکاری در اصفهان (انواع سفره و رومیزی و روتختی و…در رنگها و طرحهای مختلف ) ۰۹۱۳۳۰۸۵۰۲۹ ۰۹۳۹۳۵۴۳۷۹۲

  2. سلام وعرض ادب خدمت هنر دوستان عزیز
    میتوانید محصولات و دست سازه های خود را براحتی در سایت forsatino.comبفروشید و تبلیغ کنید و نمایش دهید

    • با سلام و احترام
      ممنون و سپاس از پیشنهاد شما
      نظر شما برای استفاده سایر کابران نمایش داده خواهد شد
      تشکر

  3. لطفا به پیج اینستاگرام ما هم سر بزنید
    کار دست خودمونه tablighat.mahshid

    • با سلام و احترام
      ممنون و سپاس از شما
      چشم

      • سلام من مشکلم اینه که شهر عقب مانده ای داریم من واقعا انقدر خسیس نیستم دنبال چیزهای رایگان باشم و جایی که رایگان بشه فروخت هر چی پول بدی آش می خوری من کار باگوشی را بلد نیستم کسی یادم‌ نمیده خودشان بلد نیستند البته کار با گوشی و کامپیوتر را بلدم اون‌ کارهای اساسی مثل مرتب کردن سایت باز کردن شبکه های اجتماعی بسته شده الان من ۹ ماه اینستاگرتم ندارم باید به این گرانی برم گوشی نو بخرم واقعا خسته شدم پول پس اندازی هم ندارم که بگی خسیس چندر غاز تو مشتم باید بدم گوشی باز تا کار با اونو یاد بگیرم و بیفتم تو کار یک مشت هکر بیکار بی عار ایمیل و دیوار و اینستاگرام را می بندند تو اراک هیچ گوشی فروشی بسته بشه بلد نیست درست کنه ناگه بدی آموزشگاه بگی اومدم هزینه بدم خصوصی کار با گوشی را یاد بگیرم بهتون می خندند که کاری ندارهدر صورت اینکه خودشان همان کارها را بلد نیستند مدت ها یک دختر منو هک کرده حتی گمانم رو خط من فروش می کنه الان یک جای کوچک مستاجر قصد دارم برم جای بهتر اما گمانم با بی عاری تمام چندرغاز را که تو کارتم که بگم چقدر می خندید باید بدم گوشی اینم شد کار کی این شبکه ها را می بنده کی انقدر بیکار چند نفر دارند با خط های من کاسبی می کنند و اون دختر گمانم رو خط کپی همین خطم فروش می کنه من می خواستم بدلیجات های دستساز خودم را بفروشم تو سایت هزار دنگ و فنگ و من واقعا هم به پول شغل دوم اینترنت فروش اینترنت نیاز دارم چندین هنر دارم تو تنگی و تنگدستی دارم زندگی می کنم پدرم قسط داره باید کمکش‌کنم خودم مستاجر هستم خونه آبرومند طوری شده که پزشک جراح باشی نمیشه خونه اجاره کرد خونه آبرومند والا هرچی درس خوندیم چند رشته کیله مقاطع مجوز دفتر کار ندادند دیگه چرا شبکه های اجتماعی را برامون می بندند دیوار قصد اجاره خانه و مغازه داشتم می‌که شماره بده تا کد بفرستیم اما کد برام نمیاد در واقع کرد میده برای اون که خط منو کپی کرده و من نمی تونم شماره تلفن خانه ای را که گذاشتند واسه اجاره ببینم و یا جنس دست دو بخرم کی نمی دونم باید مسئول این همه تقلب باشه ممنون از سایت مفید بود خدا نگهدار

  4. عالی و جامع
    از کیف های خاص و جدید که ایده از خودم هیت دیدن کنید____maniza@

  5. سلام لطفا سری هم بە کانال من بزنید.گلسازی با فوم وخمیر.روباندوزی.بافتنی

  6. سلام لطفا سری هم بە کانال من بزنید.گلسازی با فوم وخمیر.روباندوزی.بافتنی اینم ادرس کانالمgolkadezibasara

  7. سلام.از پیج عروسکهای دست ساز تی تی لاس دیدن فرمایی😊فروش بصورت تک و عمده.
    خریداران عمده،اول ببینن و کیفیت کارو مقایسه کنن و بعد سفارش بدن🤗
    titilas_doll
    واتس آپ۰۹۱۱۳۲۲۲۳۸۵

  8. باسلام دوستانی که محصولات صنایع دستی تولید میکنند جهت فروش محصولات خود با شماره زیر تماس بگیرید ۰۹۱۹۶۵۱۰۶۱۰ وفایی

  9. من هم عروسک میبافم البته تازه شروع کردم مدلامو به نمایش بذارم دوست داشتین تو پیج اینستام ببینید Aroosak_elibaftt

  10. من در واتساپ گروه دارم دستبند و کلی چیز های دیگه میفروشیم

    اگه میخواید کار هارو ببینید تو پیوی واتساپ این شماره برید

    ۰۹۳۸۱۲۰۰۴۲۶ بعد بگین که برای گروه هست
    اسمش ؛ گالری ویونا اونجا همچی میفروشیم به کل ایران هم میفرستیم اگه کرج باشد چه بهتر

  11. به پیج ایناستاگرام من هم سر بزنید ۹ ساله دارم عروسک می بافم، آموزشم دارم. paeezdoghter 😊❤️

    • سلام موفق باشید خواستم بگم عروسک دوختنی هم خیلی زیبا و شکیل میشه چه برای فروش چه برای صادرات و هم دردسر بزحمت بافتن را نداره کما اینکه بافتن چشم را خیلی ضعیف می کنه من قبلا از دوستان یاد گرفته بودم تابلوفرش می بافتم می بردم سوریه و کشورها به قیمت توپی می فروختم پولدار شده بودم ها اون به یافتنش می ارزید اما عروسک سودی نداره چشم را داغون می کنه به هر حال هر جور باختید من قدم راهنمایی بود تو اینترنت مدل های ساخت عروسک را نگاه کنید از بافتن آسون تر و بهتر موفق باشید

    • از پیج هنری من هم دیدن کنید
      Kongerh.puf@

  12. من سه تار می سازم به واتساپ من به شماره زیر پیام بدین در خدمتم
    ۰۹۳۵۶۰۷۵۵۹۶

  13. سلام دوستان عزیزم پیج عروسک های منو فالو کنید کاملا دست دوز و مرتب برای هدیه دادن و اتاف کودک و سیسمونی کودک مناسب هستن.با قیمت مناسب و ارسال رایگان
    اسم پیجم هست hilda-dolls1
    عزیزای دلم منتظرتونم😍

  14. سلام‌ دوستان ب پیج من هم سربزنید فرشینه میبافم farshinh_bafi_mati

  15. سلام و عرض ادب لطفا لطفا از پیج من هم در اینستاگرام دیدن کنید انواع لباس بچه گانه زنانه مردانه میبافم خوشحال میشم حمایتم کنید با تشکر
    rangin_baft1401

  16. سلام عزیزان.من عروسک میبافم خوشحال میشم به پیجم سری بزنید
    Bahar_glry

  17. سلام من عروسک های بافتنی زیادی بافتم و تازه کارم میخواستم بدانم برای فروششان چکار کنم

    • سلام برای فروش عروسک همان اینستاگرام ایده خوبی البته به نظر من خوبه کنارش یکی دو کار دستی دیگه هم یاد بگیرید

  18. من آنقدر باهوشم همه این راه ها را بلدم فقط من استرس آبروریزی دارم و یا استرس و مشکل ارسال محصول و دردسر دریافت پول و ارسال محصول را دارم که حتی جرات ندارم شروع کنم ایده مهمانی های خرید اولین بار از من بوده با دوستام به ایده من مهمان غریبه به صرف خوراکی خونگی و آموزش رایگان دعوت می‌کردم همان خوراکی را تو ظرف کوچک می خوردند. برای شام بچه هاشون هم ازش یک ظرف می خریدند و دستسازهامون هم‌می فروختیم. من هم آموزش می دادم و حرفای روانشناسی می زدم یا آموزش آشپزی و کار هنری ترشی و … را هم می فروختیم کارش هم شاد بود .

  19. سلام من کشف کردم غیر از خوراکی هر چی بفروشی برای فروشنده بدشانسی میاره نمی دونم چرا خوراکی خوبه

  20. سلام تست خوراکی من می خوام چند غذا را که خیلی خوب درست می کنم درست کنم بسته بندی کنم مثل نذری به چند دانشجو با آگهی و آدرس پیج اینستاگرامم بدهم که هیچ نای دنیا اون غذا را به کیفیت من درست نمی کنند قطعا ده تا مشتری دایمی پولدار پیدا می کنم بازاریابم بدون درد سر هر روز واسه این ۵ نفر غذا می بره بدون اینکه بگرده دنبال آدرس حتی به آژانس بگم براشون می بره شما هم این کار را انجام بدهید البته اگه دست پخت عالی ندارید و کثیف درست می کنید این می تونه برای شما تبلیغ معکوس داشته باشه

  21. زهراراستروان

    سلام متشکرم ‌.
    لطفا به پیج ما در ایتا Niliyagallery1 سر بزنید ما عروسک روسی و …. می‌سازیم سفارش می پذیریم و لباس هم میفروشیم . حمایت شما از ما کمک به کارافرینی و افزایش تعداد افراد همکار و توسعه اقتصاد داخلی می باشد. زهراراستروان باتشکر

  22. افسانه نیرومند

    سلام دوستان من پیچ بافتنی دارم عروسک لیف وکیف و اسکاج خوشحال میشم از پیچ من دیدن فرمایید @honarhaye_baftahii

  23. سلام من بافتنی میبافم. چیزای قشنگی میبافم ، فقط شامل لیف و این چیزا نمیشه ، چیزای فانتزی… دنبال راهی میگردم که حضوری باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی تلگرام