صفحه اصلی / ایده های پولساز / از پشت بام خانه کسب درآمد کنید

از پشت بام خانه کسب درآمد کنید

از پشت بام خانه کسب درآمد کنید

سلام. تو این پست میخوایم ایده کسب درآمد خانگی از احداث نیروگاه های پشت بامی رو بهتون بدیم که  میتونید روی پشت بام خونه تون و با کمترین فضا انجامش بدید.

در انتهای همین پست ریز هزینه و درآمد این کار رو توضیح دادم.

……………………….

برای دیدن ایده های کسب درآمد خانگی مخصوص خانم های ایرانی

کانال یوتیوب زیر را با فیلترشکن ببینید

آموزش روبان دوزی از مبتدی تا پیشرفته

ایده های کسب درآمد خانگی مخصوص خانم های ایرانی

……………………….

احداث نیروگاه‌های پشت ‌بامی: شما بستن پنل خورشیدی روی پشت بام منزل تون و تولید و فروش برق به دولت میتونید کسب درآمد کنید. این کار کاملا قانونی و با مجوز مشاغل خونگی انجام میشه.

مدیرعامل شرکت توزیع برق میگوید: چند سالی است وزارت نیرو، مشترکان خانگی را دعوت میکند که  با خرید پنل خورشیدی و نصب آن در پشت بام خود، برق تولیدی آن را به دولت بفروشند.

تا هم در تولید برق پاک فعال شوند و هم سود مناسبی به دست آورند.

شما هم می تونید از برق تولیدی در پشت بام خود درآمد کسب کنید.

وی ادامه میدهد: نصب پنل‌های خورشیدی در پشت بام خانه‌ها نیازبه زیرساخت ندارد و  از سرویس‌های نگهداری ساده‌ای برخوردار است. در گوگل سرچ کنید احداث نیروگاه برق روی پشت بام…براتون شرایط و مجوزوام رو میاره… با این وام میتونید پنل خورشیدی بخرید و برق تولیدی رو به دولت بفروشید.

به گفته محمود کریمی ریاست سازمان انرژی های تجدید پذیر ایران :

در سال ۱۴۰۲، مبلغ ۱۴۰ میلیون تومن وام کم بهره،برای احداث یک نیروگاه پنج مگاواتی، داده شده…که وام پرداختی با سود چهار درصد بوده است. تاکنون ۴۰۰۰ نیروگاه نصب شده و اقساطی که برای بازپرداخت این وام در نظر گرفته شده هفت ساله است.

از پشت بام خانه کسب درآمد کنید

همچنین ادامه میدهد:باتوجه به موقعیت جغرافیایی که در ایران وجود دارد امکان تجهیز یک میلیون منزل مسکونی به نیروگاه خورشیدی وجود دارد که اگر فرهنگ‌سازی صورت بگیرد ضمن این‌که ۵۰۰۰ مگاوات برق تولید می‌شود و ناترازی صنعت برق نیز از بین خواهد رفت.

به گفته ریاست انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر:

قطعا درمناطق خوش‌تابش میزان درآمدزایی نسبت به مناطق شمالی کشوربیش‌تر است، و در مجموع باید گفت که احداث این نوع نیروگاه به نفع مشترکان است.

مشترکان پرمصرف با نصب پنل‌های انرژی خورشیدی در پشت بام منزلشان میتوانند، علاوه بر تامین انرژی خود میتوانند برق اضافی تولیدی را به اداره برق بفروشند…

وی درباره هزینه‌های احداث یک نیروگاه پشت بامی گفت:

بسته به ظرفیت این هزینه متفاوت است، اما برای ظرفیت پنج کیلووات با ارز نیمایی  حدود ۸۰ تا ۹۰ میلیون تومان هزینه ایجاد یک نیروگاه است.

ایران از لحاظ میزان دریافت انرژی خورشیدی و متوسط ساعت آفتابی (سالانه بیش از ۲۹۰۰ ساعت)، از بهترین کشورها درحوزه تولید انرژی های خورشیدی است.  در حال حاضر هر کیلووات برق به طور متوسط ۱۰۰ تومان به مردم فروخته می‌شود ولی اداره برق انرژی تولیدی از طریق پنل‌های خورشیدی را حدود هزار و ۴۰ تومان از مردم میخرد.

در بسیاری از کشورها، این کار مدتهاست که شروع شده مثلا در آلمان۳۷ هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی کوچک خانگی وجود دارد که در سقف خانه‌ها احداث شده است.

 براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی شش هزار میلیارد تومان وام کم بهره به افراد تحت پوشش کمیته امداد، هلال احمر و افراد کم درآمد برای ساخت نیروگاه پشت‌بامی داده شده  که درآمد ماهانه آنها از این محل به طور میانگین بین پنج تا شش میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

……………………….

برای دیدن ایده های کسب درآمد خانگی مخصوص خانم های ایرانی

کانال یوتیوب زیر را با فیلترشکن ببینید

آموزش روبان دوزی از مبتدی تا پیشرفته

ایده های کسب درآمد خانگی مخصوص خانم های ایرانی

……………………….

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی تلگرام